Kzoo on The Rocks

Descreverei minha vida, o meu dia-a-dia, os meus passeios, os meus amigos, sob minha distorcida ótica. I'll describe about my life, my day by day, my trips, my friends, under my distorted view.

sábado, setembro 15, 2007

Meu carro está cheirando morango!! / My car is strawberry-smelling now!!

Cheiro de morango muita gente coloca no interior do carro. Mas e do lado de fora?
Eu estava voltando de Atibaia pra Campinas esta madrugada pela via D.Pedro próximo a Itatiba quando vi muitas luzes da polícia à frente. Diminui a velocidade e percebi se tratar de um acidente. Um caminhão tombou e parte da carga havia caído na estrada. Eram morangos!
Passei sobre um autêntico tapete vermelho de morangos esmagados e agora meu carro está com perfume do lado de fora!!!

A lot of people like to put different aromas inside the car as for eg. strawberry-smell. However, and in the outside the car?
I was going back from Atibaia to Campinas this night by D.Pedro route, close to Itatiba city, when I saw a lot of police lights in front of me. I reduced the speed and I realised that it was a car accident there.
A truck has tumbled and part of its load has fallen down on the road. And it was strawberries!
I passed over an authentic red carpet made by smashed strawberries and now, my car is perfumed outside!!

Marcadores: ,