Kzoo on The Rocks

Descreverei minha vida, o meu dia-a-dia, os meus passeios, os meus amigos, sob minha distorcida ótica. I'll describe about my life, my day by day, my trips, my friends, under my distorted view.

sábado, setembro 08, 2007

Agente 86 / Get Smart

Agente 86 foi um dos grandes seriados da minha infância.
Interpretado por Don Adams, o Agente 86 (Maxwell Smart) era uma paródia das aventuras de James Bond, sempre abordando espionagem e Guerra Fria. Foi ao ar no Brasil nos anos 70.

Conversando com amigos, ouvi de muitos que nunca haviam ouvido falar na série.
E aí eu me pergunto:
-Será que estou ficando velho??

Quem quiser saber mais, consulte o Wikipédia clicando aqui.

Get Smart was one of the greatest TV series of my childhood.
It was played by Don Adams, as Maxwell Smart, also known as Agent 86.
Get Smart was a James Bond movies' parody, talking about spying and Cold War. It was on the air in Brazil during the 70's

I was talking about to my friends and some of them told me that has never watched it.
So, I ask to myself:
-Am I ageing?

If someone would like to know more, have a look at Wikipedia, just clicking here!